FAQ

Her kan du finde svar på nogle af de mest hyppige spørgsmål.

#1 Åbningstider

Den fysiske butik på Industrivej 22 F i Slangerup har åbent onsdag, torsdag og fredag fra kl. 11-17 samt lørdag fra kl. 10-14

#2 Kan jeg handle udenfor åbningstid?

Du er velkommen til at kontakte os på 21 82 88 28 - også udenfor åbningstid. Ønsker du at handle på nettet og har brug for hjælp, så kontakt os endelig. Har du brug for at kunne afhente varer i butikken, så ring for personlig aftale.

#3 Hvordan bestiller jeg varer på nettet?

Du går ind på www.shop.createart.dk og finder de varer, du kunne tænke dig under kategorierne i menufelterne el. ved at klikke på billederne. Du har også mulighed for at benytte søgefeltet. Læg varerne i kurven og følg blot proceduren på shoppen. Har du brug for hjælp undervejs, er du meget velkommen til at ringe på 21 82 88 28.

#4 Hvordan får jeg fat i en medarbejder?

Det nemmeste er altid at sende en mail på info@createart.dk. Vi gør vores bedste for at vende hurtigt tilbage. Ring gerne direkte til René eller Vivi på 21 82 88 28. Har vi ikke mulighed for at besvare telefonen, vender vi altid tilbage på din opringning.

#5 Er alle varer på lager?

Vi lagerfører alle varer med enkelte undtagelser. Såfremt der er tale om bestillingsvarer, vil det tydeligt være opgivet. Varelageret opdateres løbende i systemet og reguleres med de fysiske køb i butikken. Derfor må der tages forbehold for, at der kan opstå forsinkelse med samkøring af dato og eventuelle uregelmæssigheder i varelageret.

#6 Hvor lang er leveringstiden?

Vi bestræber os på at sende alle ordrer, der er afgivet på netbutikken inden kl. 10.00, den samme dag, Ordren vil, hvis alle varer er på lager, blive afsendt senest dagen efter. Regn derfor med ca. 3 hverdage efter ordreafgivelse. Der er selvfølgelig ingen regler uden undtagelser, og er der nogle forsinkelser vedr. din ordre - eller manglende varer, vil du hurtigst muligt høre fra os.

#7 Kan jeg foretage ekstra bestilling uden at skulle betale ekstra fragt?

Glemte du et par varer efter din bestilling var kørt igennem på shoppen, betaler du ikke dobbelt fragt. Du foretager blot en ny ordre og skriver i bemærkningsfeltet, at denne ordre skal sendes sammen med den tidligere bestilling. Oplys oplys gerne ordrenr. hvis muligt og vælg "afhentning i butikken".  Ekstrabestilling skal foretages umiddelbart efter din første ordre inden pakken sendes afsted.

#8 Hvad koster det at få tilsendt min ordre?

Vi sender pakker med PostNord og større lærreder med fragtmand. Se venligst vores fragtpriser her.

#9 Er alle priser oplyst inkl. moms?

Ja, alle priser på hjemmesiden er inkl. moms. 

#10 Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med stort set alle betalingskort. Ønsker du at benytte mobilepay, har du også mulighed for det.